Догляд за шинами

Догляд за шинами

Застосування і технічне обслуговування

-Шини потрібно тримати в чистому вигляді, далі від джерел тепла, світла, озон.

-Слід уникати тривалого впливу прямих сонячних променів.

-Слід уникати контакту з маслом, бензином, летючими розчинниками або іншими речовинами, які могли б зашкодити гумі.

-Слід уникати зберігання безкамерних шин в горизонтальному положенні. Тільки шини невеликого розміру можуть складуватися в штабелі, але не довше 6 місяців.

-При горизонтальному зберіганні шини слід класти так, щоб грунтозацепи спиралися один на одного.

-При складуванні шин, встановлених на дисках, слід знизити внутрішньо тиск.

-Переконайтеся, що всередині шини немає ні води ні вологості.

-Не слід довго складувати шини в прямому контакті з грунтом.

Ремонт

З метою безпеки ремонт повинен виконуватися фахівцями з використанням належних інструментів.

Належна експлуатація

При використанні шин, необхідно враховувати зв'язок між швидкістю, внутрішнім тиском і несучою здатністю.

Перевантаження може привести до передчасного виходу з ладу. Слід керуватися технічною документацією і таблицями по внутрішньому тиску, що показують навантаження і тиск при різних робочих швидкостях.

Недостатній внутрішній тиск призводить не тільки до нерівномірного зносу протектора, але і розшарування і подальшого пошкодження шини.

Занадто високий внутрішній тиск робить шину жорсткою і менш стійкою до ударів, в результаті чого можна пошкодити каркас шини.

Інструкція із збирання та розбирання шини

Процес монтажу і демонтажу може бути небезпечним і тому він повинен виконуватися кваліфікованими працівниками із застосуванням належних інструментів та правил. Недотримання цих правил може призвести до неправильного встановлення шини на диск, в результаті чого може статися вибух шини, що може спричинити за собою важливі фізичні ушкодження або смерть.

 

Монтаж

Переконайтеся, що диск, шина і камера сумісні один з одним.

Переконайтеся, що шина підходить для машини. Слід користуватися тільки дисками, рекомендованими або схваленими виробником шин.

Слід користуватися виключно спеціальним обладнанням та інструментами.

Диск повинен бути чистим і в дуже хорошому стані (тобто без пошкоджень і т.п.). У разі необхідності слід очистити диск дротяною щіткою. Ні в якому разі не слід встановлювати шину на диск з видимими тріщинами, деформаціями, слідами ремонту зварюванням і т.п.

Шину слід ретельно перевірити всередині і зовні з метою виключення будь-якого пошкодження. Якщо виявлено пошкодження, яке не можна відремонтувати, то дану шину слід замінити іншою.

У разі установки з камерою необхідно користуватися новою камерою і вентилем, які підходять для розміру шини. У разі установки безкамерної шини слід на безкамерний обід, необхідно користуватися новим безкамерний вентилем.

Перед складанням слід змастити обід і борти. Треба використовувати тільки монтажну пасту для монтажу шин, яка не шкодить шині (не слід використовувати мастилом на основі силікону або бензину).

Рекомендується вертикальний монтаж. У разі горизонтального монтажу неможливо встановити, чи правильно «сів» нижній борт.

Шину встановлюють на диск збоку, діаметрально протилежної клапану (необхідно враховувати напрямок обертання, якщо таке позначено стрілками). За допомогою відповідного важеля і його багаторазового застосування, помістіть перший обід над фланцем диска колеса. Потім нанесіть злегка надуту камеру, змащену тальком (якщо вона використовується) всередину покришки. Помістіть клапан, вільно посадивши колесо. Посадіть другий борт, поступово піднімаючи його над фланцем диска, закінчуючи у клапана.

Для посадки бортів і центрування покришки слід зняти сердечник клапана. Накачування повітрям слід проводити повільно, щоб забезпечити правильну посадку бортів. Переконайтеся, що борти не перетиснути камеру.

Протягом накачування камери необхідно дотримуватися безпечної відстані і користуватися захисним огородженням, по можливості, закріпленим до стіни або з утримуючими ланцюжками. При вимірюванні тиску переконайтеся в тому, що жодна частина тіла не перебуває в можливої ​​траєкторії механізму клапана або ковпачків. Рекомендується застосовувати відповідні датчики обмеження тиску. Ні в якому разі не слід використовувати молоток чи кувалду для усадки борту.

Продовжуйте накачування. Переконайтеся, що тиск не перевищує 2.5 бар, якщо борти не сіли і не встали рівно щодо середини колеса.

Якщо борту сіли неправильно, випустіть повітря, змастіть і знову накачайте. Повторювати до моменту, коли борту встановлені правильно.

Після правильного проведення вищеописаних кроків, поставте на місце сердечник клапана і пристосуйте тиск навантаженні згідно з таблицею в технічному довіднику.

Замовити зворотній дзвінок