Значення типорозміру шин

Існує декілька методів позначення розміру та параметрів шини, деякі виробники використовують розміри в дюймах, деякі в міліметрах, а деякі - навіть у обох величинах. Приклади, наведені нижче, допоможуть вам визначити параметри самостійно.

 

      1. Ширина шини (ширина поперечного перетину)

      2. Висота шини

        3. Висота в поперечному перетині

        4. Діаметр обода

        5. Наружный діаметр шини

 

 

 

Приклад: 3.00-4, 3.50-6, 4.00-8, 5.20-10, 6.00-12 ....

 Перша цифра (3.00) означає ширину шини. "-" - позначає те, що шина є діагональною (радіальна конструкція буде позначена буквою R). Остання цифра (4) означає посадковий діаметр в дюймах. Таким чином, шина з параметрами 3.00-4 підходить для 4-дюймового диску, має ширину в 3 дюйма і діагональну конструкцію.

  

Приклад: 6-12, 7-14, 8-16, 9.5-18 ...

 Те ж саме, що і в попередньому пункті, але без (.00) в першій частині типорозміру. Всі розміри в дюймах. Важливо, що шини з подібними типорозмірами можуть не бути сумісними - шина з параметрами 6.00-12 може дуже істотно відрізнятися від шини 6-12. Якщо Ви вагаєтесь в визначенні сумісності - зверніться до менеджерів ТД АГРО ПЛЮС

 

 Приклад: 4.10 / 3.50-4, 4.10 / 3.50-6, 5.30 / 4.50-6 ...

 Цей типоразмір складається з 4х частин. Перша цифра (4.10) означає ширину шини. Друга (3.50) означає висоту шини. Третя цифра (4) означає посадочний діаметр шини. "-" говорить про діагональний тип конструкції шин. Таким чином, шина з типорозміром 4.10 / 3.50-4 має ширину 4,1 дюйма, висоту 3,5 дюйма, підходить для дисків діаметром 4 дюйма і має діагональну конструкцію.

 

 Приклад: 11х4.00-4, 13х5.00-6, 18х8.50-8, 25х12.00-9 ...

 Перша цифра (11) - це зовнішній діаметр шини в дюймах. Друга цифра (4.00) - це ширина шини в дюймах, а третя цифра (4) позначає посадочний діаметр шини. "-" говорить про діагональний тип конструкції шин. Таким чином, шина з типорозміром 11х4.00-4 має зовнішній діаметр 11 дюймів, ширину - 4 дюйми, підходить для диска діаметром 4 дюйма і має діагональну конструкцію.

 

 Приклад: 10х3, 18х4, 260х85

 Таке маркування є застарілим, але Ви все ще можете з ним стикнутися. Розміри можуть вказати як в дюймах, так і в міліметрах (звичайно відрізнити це досить легко). Перша цифра (10) означає зовнішній діаметр шини, друга - ширину шини. Посадочный діаметр не позначений в типорозмірі, але може бути легко вирахуваний, так як висота такої шини зазвичай співпадає з її шириною. Таким чином, шина з типорозміром 18х4 має зовнішній діаметр 18 дюймів, ширину 4 дюйма і посадковий діаметр в 10 дюймів (18 дюймів зовнішнього діаметра, за винятком 2х4 "висоти шини). Сучасні значення для такої шини було б 4.00-10. Шина з типорозміру 260х85 має зовнішній діаметр 260мм і ширину 85мм, або 10 "і 3" відповідно, посадочний діаметр - 4 дюйма. Сучасне значення було б таким: 3.00-4.

 

 Приклад: 255 / 60-10, 195 / 50R13, 420 / 85R28

 Перша цифра - це ширина шини в міліметрах, друга - висота профілю (від ширини шини), третя цифра - посадочний діаметр в дюймах. Якщо в типорозмірі присутня буква R - це означає, що шина має радіальну конструкцію, а "-" позначає діагональну. Таким чином, шина з типорозміром 420 / 85R28 має ширину 420мм, профіль - 85% (висота профілю шини рівна 85% від ширини, тобто 357мм), радіальна конструкція і підходить до диска діаметром 28 дюймів.

 

 Приклад: 145R10, 155R12

 Перша цифра означає ширину шини в міліметрах, а друга - посадочний діаметр (діаметр диска) в дюймах. R вказує на радіальну конструкцію, "-" - на діагональну. При такому маркуванні профіль шини не вказується, але за замовчуванням рівний 80%. Тобто шина з типорозміром 145R10 має ширину 145мм, висоту 116мм (80% від 145мм), підходить для диска діаметром 10 дюймів і має радіальну конструкцію. Загальний діаметр шини можна вирахувати, переклавши всі одиниці виміру в дюйми або міліметри і склавши діаметр диску з подвійною величиною висоти шини.

 

 В даний час рівень шарів визначає міцність шини і не вказує кількість шарів кордної тканини. Першопочатково термін "шар" дійсно відносився до ряду шарів кордної тканини і тому служив показником міцності шини. Але з розвитком нових матеріалів вихідну хлопкову кордну тканину спочатку замінили на вискозу, а в даний час використовують нейлон або стальну проволоку.

 В результаті з'явилася можливість значно підвищити міцність без збільшення кількості шарів матеріалу. Тому термін "кількість шарів кордової тканини" став використовуватися швидше для позначення міцності шини, а не для вказівки дійсного числа шарів.

 Зірочки (*, **, ***) використовуються для позначення міцності радіальних шин.

Замовити зворотній дзвінок